2011. augusztus 24., szerda

Póré és paprika

10 centi póréhagyma karikákra vágva, egy narancssárga és egy piros kaliforniai paprika fedarabolva és két kemény tojás volt az alapanyaga a mai ebédemnek. A zöldségeket vajon és sóval, borssal fűszerezve először fedő alatt pároltam, aztán kicsit kavargatva sütöttem. Megmosástól a főzőlap kikapcsolásáig 20 perc telt el. Ezalatt a tojás is megfőtt volna, ha bekapcsolom alatta a tűzhelyet, ennek hiányában a gyors recept is sokkal lassabban készült el. :)

Az egészet együtt vittem dobozban és hűtve, salátaként fogyasztottam el. Bevallom, nem voltam tökéletesen elégedett. Melegen sokkal ízletesebb volt, így hidegen viszont határozottan hiányzott valami hozzá, leginkább pár falat sült hús. Vagy legalább sült kolbász. Vagy egy vasatagabb szósz. Vagy meg kellett volna melegíteni - de erre a kánikulában gondolni sem bírtam. Szóval az étel határozottan fejlesztendő, de azért leírtam tanulságként, meg azért, hogy el ne felejtsem: feltaláltam egy remek köretet!

Holnap külső munkánk lesz, szóval valószínű valahol a városban fogok enni, így a következő recept csak pénteken várható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése