2011. augusztus 23., kedd

Hűsítő ötperces ebéd

Ahogy véget ért a három és fél hetes szabim - esővel, hideggel és talán négy-öt tavaszias nappal - beköszöntött a kánikula, konkrétan 37 fok, szerintem a szobámban még ennél is több. Így aztán boldog voltam, hogy tegnap este a főzés nélkül elkészíthető hűsítő tonhalsaláta mellett döntöttem.
Feldaraboltam négy nagy paradicsomot, beletettem a dobozba, hozzátettem még kábé két marok leveles salátát, kicsit megsóztam. Beraktam még egy tonhalkonzervet, ezt a munkahelyi konyhában bontottam csak fel - éljen az élelmiszerbiztonság. Az olajos lé egy részét leöntöttem, a másik részét és a tonhalat rátettem a salátára és összekevertem. Egy púpozott mélytányérnyi saláta lett belőle, de simán lecsúszott.

Ugyan vittem még banánt meg joghurtot is, de ezekre rá sem bírtam nézni a hőségtől - na majd holnap.

p.s.: a saláta összeütése rövidebb ideig tartott, mint ennek a bejegyzésnek a megírása, pedig gyorsan írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése