2011. szeptember 5., hétfő

Kókuszos muffin

Harminc perc alatt sütemény az asztalon? Igen, azt hiszem, ezért szeretem annyira a muffint.

Múlt héten vettem egy muffinos könyvet - főleg azért, mert nagyon édes díszítési módok voltak benne. Az első receptet - a türelmetlen családtagokra tekintettel díszítés nélkül - már el is készítettem. Nem vagyok túl elégedett, mert ha követem a receptet, akkor valami egész mást kaptam volna, nem muffint. De azért felmérve a helyzetet és spontán módosítva (kiegészítve) a receptet, mégis remek kókuszos muffin lett a végeredmény.

Az eredeti receptben 5 deka liszt, 3/4 kiskanál sütőpor, 5 deka margarin, 5 deka cukor, 1 tojás szerepelt, és ezeket egyetlen edényben egyszerre javasolták összedolgozni. Ne próbáljátok ki, hogy mit kaptok ezzel a módszerrel! Hogy mentsem a menthetőt, ezt még egy tojással és 4 ek kókuszreszelékkel egészítettem ki, így lett megfelelő sűrűségű és mennyiségű a tészta 12 kisméretű muffinhoz. 12 perc alatt megsült az előmelegített sütőben.

Azért még majd próbálkozom más receptekkel is a könyvből, hátha csak ezt az egyet fordították félre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése