2011. október 19., szerda

Kókuszos almadesszert

Hideg = sült alma - ez kérem matematika, még ha nem is az iskolai. Az időtakarékos megoldása pedig sütő helyett lábasban készül.

A hozzávalók arányával mindenki kedvére játszhat, nálam épp így alakult: 3 alma csutkátlanítva de héjjal együtt, gerezdekre vágva, két evőkanál kókuszreszelék. Ezeket némi fazékban olvasztott vajra dobtam, kevés vizet öntöttem még rá, beledobtam két szegfűszeget a vízbe, megszórtam fahéjjal, aztán lefedtem. Amikor az alma majdnem megpuhult, még fedő nélkül kicsit tűzön hagytam amíg a leve el nem tűnt, majd kis tálkákba osztottam szét és mézet csurgattam rá. Száraz serpenyőben három evőkanál mandulát pirítottam, ezzel szórtam meg az almát. Szerintem terápiás hatású s az almacsutkátlanító szerkentyűm segítségével mindössze 12 perc alatt kész lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése