2011. október 22., szombat

Ha(w)rapnivaló

Elfoglalt, dolgozó háziasszonyok legjobb barátja a tortilla wrap. Ha nincs is otthon semmi főtt vagy főzni való étel, csak egy kis zöldsaláta, sajt, szalámi és mustár, akkor is sokkal ebédebb kinézetű mindezt wrapként enni, mint két szelet kenyér közé rakva. Ma viszont volt kedvem és időm főzni, így eggyel komplikáltabb verziót készítettem, darált húsos tekercset.


30 deka darált húst serpenyőben megsütöttem. Az ízesítés: 3 gerezd fokhagyma, két paradicsom - aki akarja, meghámozhatja - só, bors, oregano, édesmustár (süss-würzig volt rajta a felirat), egy kiskanál balzsamecet. Addig sütöttem, amíg már nem volt alatta-rajta nedvesség és kicsit barnulni kezdett a hús.


A wrap közepére tettem egy széles csíkban a húst (4 tekercsre elég ez az adag), bőven tettem rá ruccolát és más leveles salátát, 4 póréhagymakarikát is elosztottam egyenletesen, majd összehajtogattam a wrap csomagolásán látható módon. (Először az alsó harmadot felfelé, aztán egyik és másik szélső harmadot középre. S hogy így is maradjon, szorosan alufóliába csomagolom.)

Lehetne persze a tortillat is otthon készíteni, évente egyszer-kétszer szoktam is, de az nem a 30 perces  főzés kategória, kész alappal viszont 20 perc alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése