2012. április 3., kedd

Mindenízű tofu

 Anya, ez isteni - amikor ezt a blognevet olvastam régen, sosem hittem, hogy a névadásnak lehet valóságalapja. Nálunk az ételek kommentálása a gyerekek részéről általában kimerül abban, hogy "fúj, hagyma van benne", de legalábbis "fúj, hagymás kézzel értél hozzá". Ez a tofus étel viszont meghozta a sikert és valóban elhangzott a fentebb idézett dicsérő mondat.

Először serpenyőben elkészítettem a zöldséges ragut - ezek  hozzávalók: zöldborsó, piros hegyes, de édes paprika, fél ujjnyi gyömbér és egy csomag füstölt tofu - a borsón kívül mind felkockázva. Továbbá egy marék mazsola, kevés citromlé és pár teáskanálnyi szójaszósz (ízlés dolga a mennyiség). Ezeket kevergetve pirítottam amíg roppanós, de puha lett. Ekkor rászórtam még a szárzeller zöldjét.
Külön fazékban vizet forraltam, beletettem egy evőkanál gyömbéres zöldséglevesport (bioboltból, Sonnentor márkájú, de normál zöldségalaplé is tökéletes). A forró vízben három perc alatt elkészült a kínai tojásmetélt - leöntöttem róla a vizet majd egy tálban összekevertem a tésztát a zöldséges tofuval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése