2012. április 11., szerda

Cikóriás virslisaláta

Bécsben az a jó, hogy a virslik és kolbászok tényleg rossz gondolatok nélkül ehetőek, így a két vendéggyerek meg két saját vacsorájára virslivel készültem a saját sütésű zsemlécskék mellé. De a Playmobil jobban lefoglalta őket, mint az evés, szóval ma kreatívan fel kellett használnom a maradék virsliket - ez lett:
Fél cikóriát csíkokra és két virslit karikákra vágtam, egy kanál dijoni mustárt és három kanál nagyon zsíros tejfölt (tévedésből zöldfűszereset vettem, de kibírható volt) kanalaztam rá, összekevertem az egészet és egész kicsit langyosra melegítettem fogyasztás előtt. Korábban cikóriát mindig csak kéksajtos szósszal ettem, pedig így is egész kiváló, kicsit keserű, épp amennyire kell. De Orsi virslivel nem ajánlom - inkább vigyen mindenki Bécsből szuvenírnek roppanós Frankfurtert a Mozartkugel helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése