2012. április 2., hétfő

Juhtúrós spenótszósz tésztához

Elkezdődött a friss tavaszi spenót szezonja, aminél talán csak a spárgaszezont várom jobban, tehát éljen a spenótos tészta! Két adag szószhoz negyed kiló spenótot vettem, megtisztítottam és vajon két gerezd fokhagymával és pici sóval megfonnyasztottam. Kiszedtem a serpenyőből úgy, hogy a levének nagyobb része a serpenyőben maradt. A spenóthoz 10 deka juhtúrót kevertem, mivel még meleg volt, szépen elolvadt és kellemesen fűszeres szósz lett az eredmény. (Jó hír bécsi magyaroknak, hogy a 18. kerületben a Kutschkermarkton szlovák brindza név alatt valódi juhtúrót lehet kapni!)
Száraz serpenyőben két evőkanál szezámmagot pirítottam, félretettem, majd ugyanebben a serpenyőben kevés vajon két kanálnyi felkockázott szalonnát sütöttem meg.
A főtt tésztára először a spenótszószt öntjük, majd a szezámot és a szalonnát szórjuk rá. Tökéletes ebéd 25 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése